woensdag 15 maart 2017

Lente in een jurk

Olga van Coffee + Thread heeft een nieuw patroontje uit, de Polina dress.
Ik mocht mee testen. Hoera, want ik doe dat graag!

Olga released a new pattern, the Polina dress.
I was in the testing group, and really enjoyed the process.
Olga's patterns are well made, and have very clear instructions.

Ik maakte een romantisch kleedje, met froezels, een rimpelrok en wijd uitlopend striklint. 
Om alle mogelijkheden van het patroon te ontdekken, kan je gaan kijken bij Coffee and Thread, en bij de andere testers.
Er zijn echt prachtexemplaren bij, zoals deze dramatische versie van Circle meets line. Eentje met een leuk verhaal.

Olga always seems to inspire me to make romantic dresses. -You can check my Ila dress here.-
The Polina has quite some options to choose from. There are some pretty great dresses to discover, like this stunning one from Circle meets line, including a fun story.








De stof is mijn favoriet uit de laatste Soft Cactus collectie. 
This fabric is my favorite one out of the latest Soft Cactus collection.

Ook zin om zo'n jurk te maken?
Je kan het patroon nog tot 21 maart hier aankopen voor 7 ipv 9 USD. In de Coffee and Thread fb groep vind je bovendien een code voor een extra korting van 10%.

The pattern is on sale until monday. You can buy it here. When joining the Coffee and thread facebook group you get an extra 10% off code.

Wil je het patroon en een prachtig stofje van Cotton and Steel gewoon winnen, vul dan snel de rafflecopter in. Succes!

a Rafflecopter giveaway

19 opmerkingen:

  1. I love your version so much! That fabric is gorgeous! You do romantic style how it should be done! Perfection!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een schoontje, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had Maud er al zien mee fietsen, echt heel mooi in die stof. Spijtig genoeg is Annabel niet van het frullerige type.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Nel! Misschien de andere dochters?

      Verwijderen
  4. Hij is echt geweldig mooi! Precies zoals ik hem voor me zag! Ik denk dat ik toch maar gauw dat stofje ga kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 'vuile' kleurtjes zijn mooi, en de kwaliteit is goed!

      Verwijderen
  5. Ook ik ben hier fan van, ik heb deze stof in een ander kleurtje en overweeg ook om Polina ermee te maken. Schitterend gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die ruffles bovenaan zijn echt tof! Ik wist niet dat dat ook een Polina-optie was!

    BeantwoordenVerwijderen